FANDOM

48617752-d81e-11df-8228-a8bfc396a36f.jpg

Informacje
Imię Kagome
Nazwisko Higurashi
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 15 -> 18 (The Final Act)
Sylwetka Szczupła
Kolor oczu

Brązowe (anime) 

Niebieskie (manga)

Kolor włosów Czarne
Kolor skóry Biały
Broń Łuk i strzały
Umiejętności Duchowe moce

Głos w anime

Japoński

Satsuki Yukino

Angielski

Moneca Stori

Kira Tozer (The Final Act)

BiografiaEdytuj

Kagome jest młodą dziewczyną, jednym z głównych bohaterów InuYashy. Jej dziadek jest opiekunem świątyni Higurashi znajdującej się w pobliżu Tokio. W czasie piętnastych urodzin, Kagome próbuje odnaleźć swojego kota który ukrył się w pobliżu studni Kościożercy. Po chwili, zostaje wciągnięta do niej przez demona stonogę. To powoduje że trafia w czasy feudalnej Japonii do okresu Sengoku. To tutaj znajduje pół-demona, InuYashę, który jest w śpiączce i zapieczętowany do świętego drzewa przez sekretną strzałę, wystrzeloną przez kapłankę Kikyo. Kagome usuwa strzałę z jego klatki piersiowej, uwalniając go i dając początek ich wspólnej przygodzie. Gdy wrona youkai zabiera Shikon no Tama i połyka go, Kagome wystrzeliła strzałę, która zniszczyła ptaka i przypadkowo klejnot rozpadł się na małe kawałeczki po całej Japonii. Ich zadaniem jest odnalezienie wszystkich odłamków Shikon no Tama. Podczas ich podróży spotykają Shippo (youkai), Miroku(mnicha, który jest nieco zboczony i pyta się każdej kobiety czy urodzi mu dziecko), Sango (łowczyni youkai, która po stracie swojej rodziny i przyjaciół przez Naraku dołączyła do nich) i jej kot youkai Kirara (potrafi stać się większa, wtedy jej łapy i dwa ogony płoną ogniem, wyrastają dwa długie kły i potrafi latać). Wszyscy bohaterowie walczą z youkai, kłócą się i pomagają ludziom, przez co często mają okazje zdobyć odłamki Shikon no Tama.

UmiejętnościEdytuj

Moc oczyszczania

Jest to zdolność dzięki której, Kagome wszystkiego co dotknie ulega oczyszczeniu. Poprzez zgromadzenie ogromnej ilości koncentracji w jej prawej dłoni, może skierować to wprost na przeciwników. Również korzysta z tego by oczyścić odłamki klejnotu.

Wykrywanie klejnotu

Zdolność pozwalająca jej wyczuć dokładną lokalizację odłamków klejnotu.

Podróż w czasie

Kagome może podróżować 500 lat w tą i z powrotem między obecnym czasem a feudalną epoką za pomocą magicznej studni znajdującej się w pobliżu świątyni.

Różaniec Kotodama (Osuwari / Siad)

Kagome za pomocą komendy siad sprawia że Inuyasha natychmiast pada na ziemię.

RelacjeEdytuj

WspółczesnośćEdytuj

Souta Higurashi - Souta jest młodszym bratem Kagome. Souta jest młodszy od Kagome o 6 lat. Kagome troszczy się o swojego brata, można to zobaczyć w odcinku 90, kiedy pomaga mu zdobyć ukochaną dziewczynę.

MamaKagome jest blisko swojej matki, jej relacje z nią są dobre. Mama Kagome troszczy się o nią, ale jednocześnie nie chce być nadopiekuńcza i decydować za Kagome, przykładowym dowodem na to jest to że pozwoliła zostać Kagome w erze feudalnej i wyjść za mąż.

DziadekDziadek kryje Kagome, wymyśla różne choroby aby nikt się nie dowiedział że podróżuje w czasie. Pełni tak jakby funkcję ojca, którego Kagome nie ma.

Przyjaciółki-Youi,Yukii,Rin

Era FaudalnaEdytuj

Inuyasha-jej stosunek z tą postacią jest dość specyficzny,często na siebie krzyczą(chociaż Kagome zwykle dominuje)ale są gotowi oddać za siebie wzajemnie życie,bohaterkę denerwuje zazdrość Hanyou w stosunku do Kougi,nie jest zadowolona z togo że kontaktuje sie z Kikyo choć mu tego(jawnie)nie zabrania,Kagome za pomocą komendy siad sprawia że Inuyasha natychmiast pada na ziemię

Sango-ich stosunki utrzymują sie na poziomie przyjaciółka-przyjaciółka,są dla siebie miłe

Shippo-Jest bardzo opiekuńcza w stosunku do niego.Zawsze gdy wraca di ery Sengoku daje mu w prezencie słodkosci i zabawki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki