FANDOM

Kikyō (桔梗, ) była miko w czasie ery Sengoku  i, kiedyś, głównym zainteresowaniem Inuyashy .Została powierzona , aby strzec i oczyścić Shikon no Tama .

Historia Edytuj

Wraz ze swoją młodszą siostrą, Kaede , Kikyō poświęciła życie, aby chronić klejnot, zabijając wiele demonów w tym procesie, a tym samym nie mogła normalnie żyć, jak inne dziewczyny.To nie trwało długo, dopóki nie spotkała Hanyō Inuyashy, który również pragnie mistycznego Skikonu aby zostać pełnoprawnym yōkai . W jakiś sposób postrzega go jako towarzysza i pragnie normalnego życia z nim. Jednak los staje się okrutny wobec niej, gdy Naraku , , który pożąda Shikon no Tama, kłóci ich obu, by się wzajemnie pozabijali. Kiedy zrozumie,że , ​​Inuyasha nie chce nic poza klejnotem, zapieczętuje go do Goshinboku i umiera tego samego dnia.. Zanim umiera, prosi jej młodszą siostrę, Kaede, o spalenie klejnotu wraz z jej ciałem, aby nie znowu nie wpadł w złe ręce.Pięćdziesiąt lat po incydencie zostaje wskrzeszona przez demoniczną  Urasue , używając grobów i duszy jej reinkarnacji, .Kagome Higurashi Wkrótce potem Kagome zwraca duszę i Kikyō zmuszony jest polegać na duszach zmarłych, zbieranych przez jej Shinidamachū , aby utrzymać jej fałszywe ciało. Choć początkowostała się zimna i głęboka nienawiść wobec Inuyashy zaczęła wnikać w jej serce, ta wrogość stopniowo zanika, a jej miłość do Inuyashy powraca. Ponieważ już nie żyje, nie chce ponownie nawiązać związku z InuYashą i wylewa wszystkie swoje zasoby na pomoc innym, niszcząc Naraku i oczyszczając Shikon no Tama ze świata. W końcu jednak ciemność Naraku okazuje się zbyt potężna i pokonuje moc Kikyō, całkowicie uszkadzając klejnot. Rzuca ją w dół, raniąc ją śmiertelnie. Po wspólnym ostatnim pocałunku wraz z Inuyasha, dusza wreszcie odnalazła pokój, a jej ciało znika w jasnym skupieniu dusz i światła. Shinidamachū przenosi duszę Kikyō do nieba wypełnionej gwiazdą.

Inu no Taisho

Ojciec Inuyashy i Sehsshomaru,potężny Daiyoukai.Po sobie każdemu z braci pozostawił miecz lecz starszy zbbraci nie jest zadowolony ze spadku.W filmie wiedimy jak jescze młody Sensshomaru prosi ojca o Tessaigę.Jedank ojciec nie spełnia prośby syna.Inu no Taisho widzimy jao szkielet w grobowcu i w jego demonicznej formie w filmie.Niewiele o nim wiadomo.
Tomb
'Inu no Taisho Ojciec Inuyashy i Sehsshomaru,potężny Daiyoukai.Po sobie każdemu z braci pozostawił miecz lecz starszy zbbraci nie jest zadowolony ze spadku.W filmie wiedimy jak jescze młody Sensshomaru prosi ojca o Tessaigę.Jedank ojciec nie spełnia prośby syna.Inu no Taisho widzimy jao szkielet w grobowcu i w jego demonicznej formie w filmie.Niewiele o nim wiadomo.
Tomb