FANDOM

Miroku (弥勒) Edytuj

Miroku.jpg

Mnich o wątpliwych zasadach moralnych, który podróżuje z Kagome, Sango, Inuyashą, Kirarą i Shippo. . Jednakże, pochłanianie trucizny lub ostrych przedmiotów, szkodzi mu i może skrócić jego życie. Naraku wykorzystuje ten fakt wysyłając trujące osy, aby Miroku nie mógł wykorzystać swojej kazaany. Potajemnie kocha się (ze wzajemnością) w Sango.

Przeszłość Edytuj

Child miroku.png

Odziedziczył klątwę rzuconą przez Naraku na jego dziadka Miyatsu i wszystkich męskich potomków jego rodziny. Polega ona na tym, że Miroku posiada na prawej ręce coś w rodzaju czarnej dziury (風洞 'kazaana'?), która pochłania wszystko, co znajduje się w pobliżu

Choć dziadek Miroku był potężnym mnichem, był także "zberźnikiem". Naraku wykorzystał to na swoją korzyść. Przybrał postać pięknej dziewczyny, aby zwabić dziadka Miroku. Po ujawnieniu Naraku rozpoczęła się walka podczas której Naraku przeklął go. Na ręce powstała mu Kazaana rozrastająca w miarę upływu czasu, by ostatecznie pochłonąć właściciela. Miroku jest w stanie kontrolować Kazaanę przez noszenie na dłoni paciorków różańca.

Przed spotkaniem Inuyashy i Kagome, Miroku zwiedzał okolicę i wykonywał swoje buddyjskie obowiązki wobec ludzi, których spotykał na swojej drodze. Obejmuje to modlenie się za wszystkich którzy proszą, pocieszanie chorych i umierających, i egzorcyzmy na niechcianych duchach i Youkai, które czasami zabijał.

Oprócz tych obowiązków, Miroku stale szuka Naraku bo jeśli nie znajdzie i nie zniszczy Naraku, zostanie wciągnięty przez Kazane, jak jego ojciec i dziadek byli przed nim.

Jego matka jest nieznana. Nigdy nie została wymieniona w mandze lub anime.

Poźniejsze życie Edytuj

Miroku i sango.jpg

Miroku i Sango

Na koniec serii żeni się z Sango. Mają troje dzieci: dwie dziewczynki i chłopca. Razem z Inuyashą zajmują się walką z Youkai i duchami.

Udaje mu się pozbyć Kazaany.

Dalsza część jest w trakcie tworzenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki