FANDOM

Onigumo (鬼 蜘蛛, "Demon Spider") był bandytą, który został uratowany przez kapłankę o imieniu Kikyō . Karmił ciało  yōkai i ostatecznie stał się Naraku .

Historia  Edytuj

Początek  Edytuj

Onigumo był złym bandytą, który doznał kontuzji w ogniu, który został spowodowany przez Rasetsu, który postawił budynek,a że był w blasku, ponieważ Onigumo zdradził go i zabrał swoich ludzi. Rasetsu a następnie jego ludzie zrzucili Onigumo z urwiska, aby go zabić, ale udało mu się przetrwać.

Kikyō znalazła go, pielęgnowała jego obrażenia w jaskini , a okazjonalnie, młodsza siostra Kikyō, Kaede również się nim opiekowała, chociaż nie lubiła tego robić. Onigumo początkowo miał trudności z zaakceptowaniem życzliwości Kikyō i kazał jej zapomnieć o bandytach, kiedy odwiedziła go, ale uprzejmość Kikyō również sprawiła, że ​​Onigumo sprowadza się do niej. Onigumo oddał swoje ciało demonom, aby odzyskać siłę i mobilność.

Onigumo to zrobił, ponieważ pragnął Kikyō i  Shikon No Tama dla siebie, podczas gdy demony czyniły to, ponieważ pragną pozbyć się Kikyō i otrzymać Shikon No Tama. To stworzyło złego pół-demona, Naraku, który natychmiast sprowadził Inuyashę i Kikyō do stania się wrogami, dzięki czemu mógł mieć święty klejnot o jeszcze większą moc niż on już miał. Jego oszustwo doprowadziło do śmierci Kikyō i zapieczętowania Inuyashy do Drzewa Wieków.

Odrodzenie  Edytuj

Kiedy Naraku usunął ludzkie serce, usunął duszę Onigumo w procesie, który stał się Musō . Dużo później, Muso wreszcie przypomniał sobie o swojej przeszłości jako bandytę i czas spędzony z Kikyō w jaskini .Musō został w końcu pochłonięty przez Naraku, stając się częścią niego ponownie.

Ostateczna śmierć  Edytuj

W jednym z ostatnich momentów Naraku, po tym, jak Inuyasha zniszczył całe jego ciało wraz z Meidō Zangetsuha , wspomniał, że Kagome powiedział, że Jewel nie przyznał mu swojego prawdziwego pragnienia. Naraku przypomniał, że to, czego naprawdę pragnęła, to miłość Kikyō, ale wydawało się, że mu się nie przyznało. Zanim strzała Kagome'a ​​przebił klejnot, dusza Naraku skomentowała, że ​​nie będzie w stanie udać się do Kikyō. Przypuszczano, że emocje Onigumo w jakiś sposób pojawiły się w Naraku, gdy wspomniał o jego prawdziwym pragnieniu, a tym samym dowodząc, co Kikyō kiedyś wyznawał Naraku, było rzeczywiście prawdą: "Przebrałeś się dobrze, ale nadal jesteś tym uciekinierem, a kto kiedyś byłeś nigdy nie może być wymazany ".

Dusza Naraku została zapieczętowana wewnątrz Klejnotu Shikon po jego oczyszczeniu z materialnego świata. W mangi dusza Naraku została zniszczona przez Inuyasha, kiedy przecina punkt światła w ciemności wewnątrz Klejaka Shikon z Meidō Zangetsuha, co jest kluczem do zabicia Naraku i zniszczenia złota. W rzeczywistości, z atakiem Inuyasha w tym właśnie punkcie, czystość Jewel nazwie Naohi unicestruje złe skorumpowanie obecności w nim, a następnie Jewel i lśniące głos całkowicie zatrzymał.

Zamiast tego, w wersji anime, kiedy Kagome pragnął zniszczenia Klejnoty, dusza Naraku została oczyszczona i poszła do życia pozagrobowego. Część Onigumo z jego duszy wydawała się dominująca w tym momencie i wreszcie była w pokoju, gdzie demon połowa duszy Naraku przypuszczalnie oddzielił się od Onigumo, aby pójść do piekła.

Ciekawostki  Edytować Edytuj

  • Onigumo miał na plecach pająka, nawet zanim stał się Naraku.
  • Onigumo (鬼 蜘蛛) można również przetłumaczyć jako Araneus ventricosus , szczególny gatunek pająka tkackiego.
  • To było akcje Naraku, które przynosiły poczucie ironii z słowami Onigumo, jak chciałby widzieć Kikyō "przerażoną i przestraszoną", a wyraz twarzy wyrażał się, gdy Naraku uderzył w Kikyō, gdy był przebrany za Inuyasha, choć Musō, Onigumo późniejsza forma reinkarnacji wyraziła wielki gniew i żal, gdy wspomniał o tym gorzkiej pamięci, którą Kikyō umarł z takiej śmiertelnej rany z powodu błędnego obliczenia Naraku.
  • Jak Musō, podczas gdy Onigumo pamiętał o Shikon Jewel, najwyraźniej najwyraźniej nie żałował klejnotu tak samo jak on z Kikyō, co sugerowało, że Onigumo widział Shikon Jewel jako bonus, a jego głównym celem było Kikyō.
  • Sposób na rysowanie Onigumo powoduje, że wyglądaja jak ciemna pajęczą sieć.