FANDOM

Inu no Taisho

Ojciec Inuyashy i Sehsshomaru,potężny Daiyoukai.Po sobie każdemu z braci pozostawił miecz lecz starszy zbbraci nie jest zadowolony ze spadku.W filmie wiedimy jak jescze młody Sensshomaru prosi ojca o Tessaigę.Jedank ojciec nie spełnia prośby syna.Inu no Taisho widzimy jao szkielet w grobowcu i w jego demonicznej formie w filmie.Niewiele o nim wiadomo.
Tomb
'Rin - osierocona, ludzka dziewczynka uratowana przez Sesshōmaru.

WyglądEdytuj

Rin jest małą, 8-lenią dziewczynką, o drobnej budowie ciała i długich, gęstych, czarnych włosach.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Rin była świadkiem jak jej rodzice zostali brutalnie zamordowani przez złodziei, gdy była jeszcze mała. Nękały ją koszmary i bała się ludzi. Przez tą traumę straciła głos. Nigdy nic nie mówiła do ludzi w wiosce, w której się wychowywała. Wieśniacy nie byli dla niej mili.

Późniejsze losy Edytuj

Rin mogła robić co chciała, dopóki nie przeszkadzała mieszkańcom wsi. Podczas pewnej z wędrówek po lesie zobaczyła rannego youkai Sesshōmaru. Nieustannie i odważnie próbowała mu pomóc, jednak ten nie chciał od niej pomocy.

Gdy Rin łowiła ryby w rzece, wieśniacy pobili ją, oskarżając o kradzież ryb. Później zaniosła ryby Sesshomaru, a on zaciekawiony spytał o siniaki na jej twarzy. Rin nic nie odpowiedziała, tylko się uśmiechnęła.

Tego samego dnia, Rin została zaatakowana przez wilcze youkai i zabita. Życie przywrócił jej Sesshōmaru swym mieczem (Tenseigą, mieczem który potrafi ożywiać). Od tamtej pory Rin podróżowała z Jakenem i Sesshōmaru.